پروژه‌های-راه-روستایی-گیلان -بر-اساس-اولویت‌-اجرا-می‌شود<-span><-span><-span><-p> " /> پروژه‌های-راه-روستایی-گیلان -بر-اساس-اولویت‌-اجرا-می‌شود<-span><-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6493 تاریخ انتشار : ۲۰بهمن ۱۴۰۱ ساعت 15:36

مدیرکل راهداری گیلان:

پروژه‌های راه روستایی گیلان  بر اساس اولویت‌ اجرا می‌شود


	پروژه‌های راه روستایی گیلان  بر اساس اولویت‌ اجرا می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: پروژه‌های راه روستایی در نقاط مختلف استان  بر اساس اولویت‌ها اجرا می‌شود و راهداری گیلان برای تأمین محورهای ایمن و مناسب تمام عزمش را جزم کرده است.

به گزارش نیمرخ گیلان/ غلامعلی نیک فهم در گفتگو با مهر ضمن  گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: ترمیم راه‌های روستایی مهم‌ترین مطالبه مردم و به ویژه روستاییان است که تلاش شده نسبت به آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه در حوزه راه‌های روستایی گیلان برنامه مند حرکت می‌کنیم، افزود: پروژه‌های راه روستایی در نقاط مختلف گیلان بر اساس اولویت‌ها اجرا می‌شود و در این بخش قدم‌های خوبی برداشته شده است.

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه نسبت به رفع چالش طرح‌های زمان بندی شده و اولویت دار راه‌های روستایی اقدام می‌شود، گفت: نسبت به حل مشکلات مردم بویژه در بخش راه، نیازمند تلاش جهادی و میدانی هستیم.

نیک فهم با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های راه استان، بیان کرد: نسبت به زیرساخت‌های راه نگاه توسعه محور وجود دارد و باید ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی برخورداری از محوری ایمن و مطلوب را حق مردم بویژه روستاییان دانست و افزود: اداره کل راهداری استان برای تأمین محورهای ایمن و مناسب تمام عزمش را جزم کرده است.

 

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید